اجاره کلبه سنتی دوبلکس استخردار ازار دار اربکله رامسر

(تعداد بازدید: 2870)   مازندران ,  رامسر ,  اربکله  کد اقامتگاه: 206029
شروع از  15000000 تومان

کلبه سنتی ازار دار در روستای اربکله شهرستان رامسر استان مازندران در فاصله 10 کیلومتری شهر کتالم و 24 کیلومتری شهر رامسر واقع شده است. این کلبه سنتی در زمینی به مساحت 500 متر و زیر بنای 170 مترمربع بصورت دوبلکس بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 12 گردشگر را دارد.
این کلبه دارای 2 اتاق خواب (12 مترمربع) و تراس بزرگ (60 مترمربع) درطبقه همکف و همچنین دارای اتاق پذیرایی (40 مترمربع)، 1 اتاق خواب (16 مترمربع)، آشپزخانه (9 مترمربع) و 1 تراس بزرگ (60 مترمربع) در طبقه اول می باشد. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام در راهروی طبقه همکف در نظر گرفته شده است.
این کلبه سنتی بین 2 رودخانه و روی تپه بنا شده که چشم اندازی بی نظیر رو به رودخانه ها و جنگل دارد که با نشستن در تراس های آن منظره ای از بهشت برای گردشگر تداعی می شود. همچنین کلبه دارای جکوزی 4 نفره در تراس، استخر بزرگ با آب گرم و آلاچیق در حیاط می باشد که بر زیبایی آن افزوده است. فاصله کلبه تا سوپرمارکت و نانوایی 15 دقیقه با ماشین می باشد.
روستای اربکله رامسر در ارتفاعات و منطقه ای کوهستانی و در دامنه کوه قرار دارد. بهترین فصل برای سفر به این منطقه خنک و خوش آب و هوا بهار و تابستان می باشد که چشمه ها و رودهایش پر آب است و عطر خوش گلهای رنگارنگ و شکوفه های درختان در هوا منتشر می شود و هوش از سرتان می برد نام روستا در گذشته ارباکله بوده که اربا به معنی خرمالو و کله یعنی کوه. از جاذبه های طبیعی و تاریخی اطراف اقامتگاه می توان به رودخانه ازارک (100 متر)، جنگل دالخانی (20 کیلومتر)، سد میجران (10 کیلومتر)، قلعه مارکوه (11 کیلومتر)، کاخ موزه رامسر (18 کیلومتر)، دریاچه قو (42 کیلومتر)، موزه عاج ایران (13 کیلومتر) و تله کابین (25 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
15000000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو کلبه سنتی دوبلکس استخردار ازار دار اربکله رامسر

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 12 نفر

کلبه شامل اتاق پذیرایی ( مبلمان، تلویزیون)، 3 اتاق خواب (2 تخت دبل و سرویس کف خواب)، آشپزخانه با امکانات آشپزی، جکوزی 4 نفره، استخر آبگرم روباز، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت و پنکه. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو کلبه سنتی دوبلکس استخردار ازار دار اربکله رامسر:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید